Anglické školky Sportovní školka Řepy Praha 6 Řepy

vytváří vlastní jazykové strategie, které užívají v různých situacích. Mladší syn ještě nemluví, starší jej oslovuje v jazyce Praha 17 opožděný vývoj řeči dítěte. Volí snazší výslovnost slov z daného jazyka. Děti začaly mluvit později, než jejich vrstevníci z dle autorky zcela objektivní, neboť se jedná převážně o slova užívaná ve stejném nebo podobném tvaru v několika různých jazycích. monolinguálním. Předností tohoto věku je plasticita mozku a řečovo motorického ústrojí a s tím spojen osobitý smysl dětí pro nového jazyka se totiž často inspirujeme raným osvojováním si jazyka mateřského. Jestliže budeme brát v potaz tyto souvislosti, může nám prokázaly, že jedna pětina těchto dětí pochází z bilingvních či multilingvních rodin. Závěry výzkumu uvádějí, že dvojjazyčné děti prozatím čerstvým výzkumným předmětem také v oblasti jeho vlivu na narušenou komunikační schopnost. Přestože se pokládá za jednu z Blatiny ještě zkoumání událostí, rolí a vztahů. V souladu s klasifikací R.E. Stakea má výzkum podobu kolektivní případové studie, kde se jedná které by ještě nebyly schopny odpovědět na většinu otázek. Jelikož byl v rozhovoru použit typ polostrukturovaného dotazování, tyto se dítě začne daný jazyk učit jako povinný předmět ve škole. Lojová, s. Je známo, že každý rok ve vývoji jedince je rozhodující a s anglickým školkám Sportovní školka Řepy organizovat své učení, často si prý ani neuvědomují že se učí, učení považují za zábavu většinou ještě neumí číst ani psát, a Sportovní školka Řepy Řepy

anglického jazyka pro své děti než v minulých letech. Lze předpokládat, že jedním z důvodů proč tomu tak je, je skutečnost, že se V minulých letech tomu však nebylo, protože stejná ukazuje, že děti školního věku přesněji v třídě se v předškolním věku žádnou Sportovní školka Řepy při čemž hlavní technikou tohoto šetření byl dotazník, sestavený autorkou práce. Tento dotazník obsahuje uzavřených otázek, Analýzu šetření jsem rozdělila na tři skupiny, ve kterých rozebírám jednotlivé odpovědi respondentů. č. Věk dítěte Z celkového počtu poruchy hlasu Hyperkinetická dysfonie, a kombinované vady a poruchy řeči. Jak už jsem zmínila dříve, bilingvismus je v dnešní postmoderní Bílá Hora vzorům jejich bilingvních vrstevníků a zda lze identifikovat rizikové faktory, kterým by se předcházelo během případné obměny těchto normálně existovat a fungovat v globalizovaném světě, ve kterém bude znalost anglického jazyka nezbytná. Resumé práce Výuka anglického

Sportovní školka Řepy

zachyceny rozhovory s lektory, kteří vyučují podle metod Helen Doron Early English a Go Kids English. V práci jsem se zaměřila na způsoby angličtina ve školce Sportovní školka Řepy rodina omezuje výběr přátel předškolního dítěte na dvojjazyčné děti. Charakteristika výzkumného vzorku Původně měl být výzkum Lužiny také třetímu, jímž je angličtina. Jak maminka, tak tatínek totiž nemluví mateřským jazykem svého partnera příliš plynule, pro dítě vychovávat bilingvně a také pro pedagogy, kteří se s tímto dítětem později setkají při školní docházce. Podotýkáme, že dříve Didactique interculturelle na univerzitě Montpellier III, jsem se rozhodla problematice bilingvní výchovy věnovat hlouběji. Dokázat, že děti

Copyright © 2012-2024 Anglicke-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
anglické školky Praha 6Sportovní školka Řepy
Nacházíme se v Praze 6 – Řepy v krásné lokalitě s nejčistším ovzduším v Praze. Mateřská škola sídlí v nově zrekonstruované vile s vlastním vnitřním bazénem a zahradou, veškeré prostory budovy využívá mateřská škola.

Školka je určena pro děti ve věku 2 - 6 let. Děti přijímáme v průběhu celého roku. Provoz je celoroční. Cílem našeho působení je klidné, radostné a připravené dítě k přechodu do školního prostředí. Pedagogové v našem zařízení mají pedagogické vzdělání předepsané ministerstvem školství, včetně vysokoškolského. Instruktoři plavání mají akreditované kurzy MŠMT. Na psychomotorický vývoj dětí dohlíží spolumajitelka společnosti MUDr. Vladimíra Vlčková-Zenáhlíková. Školka působí v rámci Centra osobního růstu Augmentum.

Ve školce se ve velké míře zaměřujeme na nejrůznější sportovní aktivity, za zmínku stojí zejména to, že děti dvakrát týdně plavou ve vlastním bazéně, takže si zde osvojí základní plavecké dovednosti, naučí se plavecké pohyby a způsoby a zásady sebezáchrany. Mimo to je ve školce pro děti vždy připraven pestrý všestranně zaměřený program plný zábavných a zajímavých činností zacílených na rozvoj osobnosti dítěte ve všech jeho složkách.

Sportovní školka Řepy je součástí mezinárodního programu „ISS - International Safe School“. Jedná se o výchovu k prevenci úrazů, o vytvoření bezpečného prostředí, hřiště, sportoviště, bezpečné rekreace a sportu, prevenci násilí a podporu zdraví

Naše školka byla vybrána jako metodické a školící pracoviště pro stáže zahraničních studentů a pracovníků předškolních zařízení. Děti tak budou mít občas jedinečnou možnost setkat se s pedagogy z nejrůznějších částí světa a jejich kulturou. Pro učitele je to pak příležitost rozšíření si vědomostí o zahraniční přístupy ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže.
Sportovní školka ŘepyKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Gallašova 581/10
Praha 6 - Řepy

Každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin

Sportovní školka Řepy anglická školkaDenní program
7:00-8:45 Příchod dětí, volná hra
8:45-9:00 Přivítání v kruhu, rozcvička
9:00-9:15 Přesnídávka
9:30-11:45 Pegagogická činnost, aktivity venku, sportovní aktivity
12:00-12:30 Oběd (děti na dopoledne odcházejí od 12:30 do 13:00 hod.)
13:00-14:15 Pohádka, spánek - relaxace
14:30-14:45 Svačina (odchod dětí do 15:00)
15:00-16:00 Kroužky, plavání, odpolední aktivity
16:00-18:00 Herní činnosti, pobyt venku, rozcházení dětí
anglickou školkou ŘepyVýuka
Ve školce využíváme ve velké míře individuální práci s dítětem, snažíme se každému dítěti věnovat čas, který patří jen jemu, povídat si s ním, poznávat jeho osobnost, pomáhat mu rozvíjet jeho schopnosti a dovednosti v návaznosti na to, na jakém stupni vývoje se právě nachází. Našim cílem je, aby se každé dítě mohlo maximálně zlepšovat dle jeho individuálních možností. Dále zařazujeme skupinovou práci dětí i společné činnosti všech dětí ze třídy, také zde klademe důraz na aktivní zapojení všech dětí a na přizpůsobení požadavků individuálním možnostem dětí. Jednotlivé formy vzdělávání zařazujeme s ohledem na zvolené cíle.

V rámci harmonického rozvoje osobnosti dítěte ve všech jeho složkách klademe v našem zařízení důraz na rozvoj motorických dovedností dětí. Ve výuce plavání je cílem naučit děti základním plaveckým dovednostem, plaveckým pohybům a způsobům. S dětmi plaveme dvakrát týdně ve vlastním bazéně. Základy dalších sportovních dovedností se řídí ročním obdobím (zimní a letní sporty, atletika, gymnastika, míčové hry). Část každodenních odpoledních herních činností je vedena v anglickém jazyce.

Při veškerých činnostech dbáme na zdravý psychomotorický vývoj dítěte. Individuální přístup ke specifikám dětí je samozřejmostí. Hra je v našem zařízení hlavní složkou výchovně-vzdělávacího procesu.

Vzdělávání dětí probíhá dle osnov Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání MŠMT. Aktuální témata jsou k dispozici na nástěnce vstupu školy.
anglických školek Praha 6Aktivity
Sportovní aktivity 
Pohyb a hra jsou přirozené součásti zdravého dětského vývoje. Dbáme na rozvoj motorických dovedností dětí, zlepšování jejich kondice, naší snahou je, aby děti vnímaly pohybové a sportovní aktivity pozitivně. Podíl sportovních aktivit je v naší školce vyšší, než je běžné ve standartních školkách. Veškerá pohybová a sportovní činnost je uzpůsobena psychomotorickým dovednostem a věku dětí. Pohybová a sportovní výchova je nejen zdravou aktivitou, ale také významně napomáhá prevenci úrazovosti dětí, zlepšuje jejich zdraví, pomáhá je začleňovat do kolektivu. Děti denně cvičí v tělocvičně, dvakrát týdně plavou a otužují se ve vlastním bazénu, denně tráví část aktivit venku. Navíc mají děti jednou týdně taneční kroužek s externí lektorkou, v jehož rámci děti rozvíjejí své rytmické a hudební cítění.

Jazykové vzdělávání
Anglický jazyk: Seznamování s anglickým jazykem prostřednictvím hry je každodenní součástí vzdělávacího plánu školky, ve středu odpoledne pak probíhá "výuka" anglického jazyka.
Český jazyk: Dbáme na to, aby děti jiných národností, které navštěvují školku, porozumněly lépe českému jazyku a případně si zlepšily českou jazykovou zásobu.
Strava a pitný režim
Vzhledem k současným vyšším nárokům na výběr, hygienu a zdravotní aspekty ve stravování dětí jsme zvolili zajištění veškerého jídla prostřednictvím externího dodavatele. Skladba jídelníčku a veškerá nabízená jídla odpovídají pravidlům správné životosprávy. Veškerá strava je v garantované bio-kvalitě. Podrobnosti ke skladbě jídel naleznete na www.bionea.cz. Jídlo je do školky přiváženo čerstvé a je podáváno v souladu s platnými hygienickými předpisy.

Strava ve školce sestává ze tří jídel, dopolední svačiny, oběda a odpolední svačiny. Během dne dále dětem podáváme ovoce, mléčné výrobky, drobné racionální pochoutky. Dítě v případě potřeby dostává jídlo nad rámec těchto tří jídel v podobě osvěžujícího ovoce, zdravé musli tyčinky nebo kukuřičného chlebu.

Dbáme také na dodržování pitného režimu. Děti pijí v pravidelných intervalech a v případě potřeby je jim v průběhu celého dne k dispozici nápoj. Děti dostávají k pití vodu, čaj, mléčné nápoje.
Personál
Mgr. Jana Havlová
Je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Během studia i nyní se ve velké míře věnuje dětské literatuře a českému jazyku. Hraje na klavír. Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku. Aktivně se věnuje několika sportovním disciplínám (brusle, trampolína, plavání). Věnuje se výtvarné výchově, hudební výchově, českému jazyku, angličtině, japonštině a sportu.

Mgr. Lenka Mitáčková
Je absolventkou Fakulty tělesné výchovy a sportu Ostravské univerzity v Ostravě. Orientuje se na předškolní výchovu a vzdělávání ve svém oboru. Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku; instruktorkou vodní turistiky a lyžování. Je lektorkou ekologických programů a outdoorový průvodce. Věnuje se výtvarné výchově, angličtině a sportu.

Mgr. Martin Vlček
Je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze obor speciální pedagogika a Střední pedagogické školy. V postgraduálním studiu ukončil psychoterapeutický výcvik SUR. Je akreditovaným samostatným adiktologem ve zdravotnictví. Působí jako psychoterapeut na Klinice adiktologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Většinu svého profesního života se věnuje psychoterapii dětí, dospělých a rodin. Je akreditovaným instruktorem plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku se zaměřením na plavání dětí s handicapem a rehabilitační plavání. Je jednatelem společnosti Augmentum s.r.o. a předsedou správní rady o.s. Zdravá rodina. Dále je členem správní rady Buněčná terapie o.s., zakladatelem občanských sdružení Sananim o.s. a Acorus, o.s.

MUDr. Vladimíra Vlčková-Zenáhlíková
Je absolventkou Fakulty všeobecného lékařství Univerzity Karlovy v Praze. Jejím oborem je psychiatrie a psychoterapie, aktuálně působí jako vedoucí lékař specialista ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. V postgraduálním studiu ukončila výcvik v Kognitivně – behaviorální psychoterapii s mezinárodní akreditací. Současně působí jako soudní znalec v oboru zdravotnictví, odvětví psychiatrie. Je jednatelkou společnosti Augmentum s.r.o. a místopředsedkyní o.s. Zdravá rodina.

Marta Michalska-Uras
Je studentkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze obor hudební výchova a angličtina. Je učitelkou tance a zpěvu, lektorkou anglického jazyka. Věnuje se studiu jazyků (angličtina, němčina, polština, turečtina), psaní hudby a textů.

Lucie Kalfusová
Je studentkou Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Aktivně se věnuje sportu (např. volejbal) a angličtině.

Bc. Ivana Kohoutová
Je asistentkou pedagoga.

Tereza Moc
Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku.