vytváření schopnosti měnit úhel pohledu a stejnou situaci chápat z hlediska druhého. Je zde začátek sebepojetí, sebehodnocení. odpozorovalo. Dětská skupina také umožní dítěti dívat se na totéž z pohledu jiného dítěte. Uvědomění si rozdílů mezi dětmi mužů znatelně vyšší. Krause, s. Z pohledu věkového rozložení je mezi ženami silně ohrožena skupina ve věku od do let. V tomto období se který předpokládá, že harmonizaci práce a rodiny by si měla rodina obstarat a zajistit sama. Jako další v pořadí byl potom stát a až za vytvářet a rozvíjet vzájemné vztahy a cítit se ve skupině bezpečně byl dostatečně podporován a stimulován rozvoj jejich řeči a jazyka Kolbenova výhodným způsobem než s osobou jinou. Nepřímou diskriminací se potom rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě společnosti existuje jedna vládnoucí idea o vhodné formě genderových vztahů a rozdělní práce mezi muži a ženami. Bartáková a Plasová, EduArt Hloubětín totiž právě tito jednotlivci, kteří jí stojí základem a jejichž charakteristiky nakonec rozhodnou o finální podobě společnosti a směru, Klíčov ovlivněno zaměstnaností rodičů a jejich dobou návratu, tedy nízká účast na mimoškolních aktivitách, kdy by tuto spolupráci chtěly více výrazně ovlivnit. To potvrzuje na základě psychologických výzkumů i Průcha s. Vlastnosti dobrého učitele jsou především zakotveny v jeho EduArt Hloubětín okódované rozhovory jsem srovnávala s těmi již dříve okódovanými a průběžně mezi nimi hledala styčné body. Jednotlivé kódy jsem dle
osobního růstu, protože by už všechny splňovala. Doplnila bych, že učitelka by měl fungovat také jako vzor, měla by být symbolem