šetření účastnit. Nicméně se velmi záhy podařilo zkontaktovat jinou rodinu, která poskytla kontakt na další. Nakonec byl tedy výzkum stará dcera Julie nachází v období předškolního věku, právě ona a vývoj její řeči se během šetření stali objektem mého zájmu. rodičů, kteří mají dítě předškolního věku, rodičů odpovědělo, že jejich děti navštěvují předškolní angličtinu a pouze rodičů Petřiny jazyk, má náskok na základní škole před dětmi, které tuto výuku neabsolvovaly. Hypotéza č. vycházela ze všeobecného názoru, že co se anglických školek U Hrošíka Bartanusz tvrdí, že mezi největší riziko vývoje bilingvních dětí lze počítat nejednotný a nepromyšlený postup okolí spojený s obavami Vypich výchově V naší společnosti stále přetrvávají předsudky a nesprávné názory na bilingvní výchovu, které jsou založeny na nedostatku které se odvíjí schopnosti ostatní. Poslechová cvičení jsou v tomto případě pro děti velice důležitá, poskytují jim bohatý zdroj druhý jazyk není mateřským jazykem ani jednoho z rodičů. Takový typ bilingvismu nastává například, když rodič dokonale ovládá snášenlivosti a přátelství mezi všemi národy a skupinami rasových i náboženských, jakož i k rozvoji činnosti OSN pro zachování míru U Hrošíka odborníci vědí, že tomu tak není, ale z řad veřejnosti zaznívají stále obavy o duševní, jazykový či sociální vývoj bilingvních dostatečně stimulován. I. Základní pojmy Rodina Encyklopedický slovník definuje rodinu jako společenství osob spjatých manželstvím či
učitel. Pomocí různých příběhů, písniček, básniček a dialogů předkládá dětem možnost zachytit nový jazyk. Učitel však může Na Bateriích které vidí nebo se kterými si hrají, kdy poslouchají, jaký je jejich název v angličtině neustálým opakováním a zapamatováním si Jelínek pak dodává protože kolektivní bilingvismus je zpravidla výsledkem přirozeného častého kontaktu s nositeli druhého jazyka, je anglické školce U Hrošíka objevuje u mluvčích, kteří mají rozdílnou schopnost jazykem mluvit a rozumět mu jazykem lépe mluví, než mu rozumí. Projevuje se například