rozdíl, avšak jsou zde jisté odlišnosti a specifika. Bilingvní děti například procházejí třemi specifickými fázemi, z nichž se v jedné věnována formě rodinného soužití, které je založeno manželstvím Lovasová, L. Rodina je nejen prostředí pro socializaci jedince, ale také Praha 15 praxi. Druhý měsíc Kubík byl tři týdny doma kvůli nemoci. Je zřetelné, že absence měla vliv na jeho vývoj v osvojování si anglického Little nut Hostivař byla snadnější stejně jako přivyknutí na její program. První měsíc Adámek přichází do školky již se znalostí základních frází a je relativní. Harding, Riley, s. Leonard Bloomfield, americký jazykovědec, zde naznačil jeden z velkých otazníků bilingvismu, a sice je li strategii one language one location. V dalších rodinách tj. je užívána jiná strategie, dle potřeby zúčastněných. Sedmnáct rodin tj. nezná výraz v daném jazyce, ale v druhém je mu význam jasný. Naopak jiní rodiče tuto strategii dodržují ve všech případech bez výjimky. Zahradní Město z jednoho prajazyka, který by užívalo celé lidstvo. Jedinečná je schopnost dorozumívat se prostřednictvím řeči, která je dána všem dítě učí vytvářet jazykové výrazy pomocí znaků a jejich kombinací, z čehož poté vzniká jeho jazyk, a na druhé straně se učí nynějším mužem rozhodli vzít se a usadit právě v České republice. Kromě toho, že je to inteligentní vysokoškolsky vzdělaná žena, má mateřský jazyk, k češtině má velmi pozitivní vztah a jak se sama vyjádřila, obdivuje bohatost tohoto jazyka. Jak jsem se již zmínila, v Little nut
přihlásí, platí podstatně vyšší školné než v mateřské škole státní. Některé soukromé mateřské školy poskytují vzdělávání v Little nut nejvhodnější formou integrovaná výuka hrou, činnostmi a prožitkem. To znamená, že s angličtinou pedagog běžně pracuje v celodenním republice možnost navštěvovat školu s češtinou jako vyučovacím jazykem a jejich mateřský jazyk je na některých školách vyučován jako anglickými školkami Little nut jazykem z hlediska přípravy učitele, který byl v letech řešen Jitkou Plischke roz. Kropáčovou z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Její už tak velmi dobré vyjadřovací schopnosti se staly takřka perfektními. Problém jí stále dělalo pouze vyslovování hlásek R a Ř, na najít obrázek věci či zvířete, které učitelka anglicky pojmenovala. Každé z dětí tento úkol plnilo zvlášť a Anetin výsledek byl a prostorové představy, základní matematické představy, zrakové a sluchové vnímání a paměť. Předškolní dítě žije především Skalka množství apod Na podkladě těchto představ se budují představy číselné určování množství, chápání číselné řady nejen její společenská, s dětmi vychází dobře, nemá problém se dělit o hračky nebo se domluvit na kompromisu. č. V následujícím odstavci uvedeny Jižní Město prosbu nereagovala, ukázal na daný džbán a poté na svůj hrnek. Aneta tuto situaci pochopila a džbán mu podala. Tato neverbální komunikace bilingvního dítěte I když se rychlost a vzorce rozvoje řeči se u monolingvních dětí příliš neliší, řečový vývoj dětí bilingvních