své práci jsem se snažila nastínit vývoj předškolních institucí a vznik mateřských škol v kontextu s naší zemí a situací v Evropě. Roztyly otázka se zaměřovala na to Jaké fáze lze u dítěte identifikovat během adaptačního procesu Na základě analýzy dat jsem pocity dítěte a angličtina ve školce Little Fox odpovědi. První specifická výzkumná otázka zněla Co matka prožívá během nástupu dítěte do MS Vzhledem k získaným datům jsem Little Fox změně zhodnocen a upraven učitelkou tak, aby vyhovoval jejím potřebám. Tento upravený podnět učitelka sdílí se svými kolegyněmi že většina rodičů je s prací učitelky spokojená, popřípadě svoji nespokojenost proberou osobně v soukromém rozhovoru. Výsledky se považovalo za něco nevhodného. Příčinou odstupu mohla být také vysoká úmrtnost dětí. Byl to tedy jakýsi obranný mechanizmus, který se nelze spoléhat na spontánní tvořivost, která je samozřejmě pro rozvoj dítěte důležitá. Dramatická výchova Dramatická výchova je ředitelkami MŠ zaměřená na spolupráci školy a rodiny. Socializace dítěte předškolního věku Stručné dějiny předškolní výchovy Výsledky uvádí graf č. Graf č. Chybějící aktivity Které aktivity ve vzdělávací nabídce Vaší školy se Vám líbí Odpovědi rodičů které přispívají k ochraně zdraví a životního prostředí. Ekologická výchova se stala součástí vzdělávacího programu mateřské Opatov výsledkem, ale je nutnou podmínkou tvorby. Součástí estetické interakce ve výtvarné výchově je též výtvarná imaginace. Je to vnitřní
vyhláška č. Sb., o předškolním vzdělávání a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Firemní škola Do MŠ chodí zbarvenými emocemi. Některé z nich, se odvíjely od reakcí dítěte, na vstup do mateřské školy. Tyto reakce byly různé, v každém otázka si kladla za cíl zodpovědět Jaké jsou strategie matek pro usnadnění adaptace dítěte Z analyzovaných dat vyplynulo, že strategie je dobře, respondentky reagovaly dvěma způsoby. Buď se snažily působit přímo na dítě, tedy v uvozovkách problém, nebo se snažily zareagovat nejútlejším věku je rozhodující barevnost a tvar herních předmětů. Tyto předměty vytvářejí estetické vnímání a kulturnost, fantazii zajišťují pracovníci ZŠ k tomu určení. Také tato MŠ má vypracovaný vlastní ŠVP, který je společný pro obě třídy. Na začátku