bikulturalitou. II. Empirická část Výzkumné šetření Předsudky o bilingvní výchově Během psaní této práce, rešerše odborné literatury a diskuzí s učiteli a rodiči bilingvních dětí jsem zjistila, že názory na bilingvní výchovu se také mezi pedagogickými Klíčov pracovníky různí. V generaci mých rodičů a prarodičů jsem se osobně setkala s více jedinci, kteří nemají příliš pozitivní postoj k dvojjazyčné výchově dětí, obecně k partnerským vztahům s cizinkami a cizinci a není pro ně běžné cestovat za prací do jiné země. anglických školek Klíčově Protože se v našem blízkém okolí stále více takových mezinárodních svazků vytváří, pedagogové se s potomky z národnostně smíšených manželství a také s dětmi cizinců, kteří se do České republiky stěhují za prací, setkávají mnohem častěji. Předsudky o bilingvní výchově, zpracované velmi zajímavě a přehledně doc. PhDr. Jozefem Štefánikem, CSc. z Katedry slovenského jazyka FF Univerzity Komenského a Kolbenova také projekt Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele viz práce, mě zaujaly natolik, že jsem se rozhodla na jejich základě provést výzkumné šetření a zjistit, jestli jsou tyto předsudky zakořeněny mezi učiteli základních a mateřských škol v městě Teoretická východiska výzkumu V empirické části této práce jsme se zaměřili na provedení výzkumného šetření z oblasti bilingvní výchovy, konkrétně na předsudky o bilingvní výchově. Pro toto výzkumné šetření jsme zvolili kvantitativní metodu výzkumu anglické školky Klíčov
dotazník. Jako kvantitativní výzkum se obecně označuje experimentální, průřezový, longitudinální, dotazníkový a statistickopřehledový anglické školce Klíčovem výzkum. V něm se zkoumá to, v jaké míře, četnosti a intenzitě zkoumané jevy existují, nebo jak se vyvíjely. Výzkumníci se však zajímají i o kvalitu určitých činnosí, vztahů a situací a jejich celkový a úplný holistický obraz tento typ výzkumu se označuje jako kvalitativní výzkum Švec, s. Rozdíly mezi kvantitativními a kvalitativními výzkumnými metodami uvádí Štefan Švec č. Srovnání kvalitativní a kvantitativní metodologie Švec, s. Dotazník je jednou z nejčastěji používaných metod pro zjišťování údajů a informací.

Mateřská škola EduArt Hloubětín
Maxíkova jazyková školka a jesle Vysočany
Babyboom
Rodinné centrum Honzík
Pro Family Prosek
Mateřská škola SmartKids Nademlejnská
Chytré děti SmartKids Rubeška
Pro Family Růžovka
Rodinné centrum Honzík - Letňany
Foxíkova školka a dětská skupina Žižkov
Trojská labuť
Dětská skupina Neználek
Školička Neználek
Školička Neználek
Chmýříčko
Dětská skupina Mraveneček
Malvína pro děti 3–6 let
Start-up školka Karlín
Bead school
Libeň Monsters