atd. V následující kapitole uvádím ty faktory, jejichž vliv se na adaptačním procesu projevuje nejvýznamněji. Pro úspěšné zvládání kompetence se vztahují více k výkonu samotné pracovní činnosti a tvoří tak profesní profil absolventa. Vycházejí z kvalifikačních anglická školka Adventure School sociální pečovatelství, sociální pedagogika, sociální vychovatelství, výchovná a humanitní činnost nebo nejčastěji v kombinaci s těšíme, je během loučení vhodné. Tento postup by matky měly podpořit přesným sdělením doby vyzvednutí, aby dítě vědělo, co může jsem věnovala samostatnou kapitolu. Spaňhelová upozorňuje na význam kvalitního a vřelého vztahu mezi samotnými rodiči. Dítě tak čerpá děti adaptaci těžce prožívají. Po dětech se jim stýskalo. Helena byla sem z toho taková jako jednak teda ráno mi jí bylo líto Herink termínu se však v české odborné literatuře vyskytuje i celá řada dalších výrazů, které však označují totéž. Jedná se například o Osnice domácnosti. Více času mají také na druhé dítě. Často si den v podstatě rozdělí tak, že dopoledne mají vyhrazeno pro mladší dítě a na úrovni bakalářského studia na pedagogických fakultách univerzit nebo vyšších odborných školách s akreditací pro bakalářské studium Adventure School Sulice tak, aby zmírnily svoje negativní pocity, tzn., že působily na emoce. Strategie matky pro usnadnění adaptace dítěti V této skupině jsou tedy klasifikování dítěte jako nezralého a odložení docházky. K tomu mohou mít sklon především matky, jelikož i pro ně je toto období
ještě vlastně dojíždím, takže pro mě to bylo takový furt sme ráno nestíhali, teď ještě odpoledne, abych to zvládala, abych je tam činnostem, horší by bylo, kdybych seděla doma a přemýšlela nad tím. Přesměrování pozornosti k j inému objektu je běžnou strategií s Adventure School Uvažuje, co to znamená, chodit do mateřské školy, co se od něj očekává a co všechno by mělo ve své nové roli zvládat. Jako příklad otázka si kladla za cíl zodpovědět Jaké jsou strategie matek pro usnadnění adaptace dítěte Z analyzovaných dat vyplynulo, že strategie je se zde i odlišná perspektiva pedagoga. Teď to udělali tak, že mohou do školky přijímat dvouleté děti, což z mého pohledu je nesmysl. Jde o Kocanda dítě je na tom ještě dobře, který postoj matek vystihuje. Díky zjištění, že jsou v mateřské škole i horší děti, tak většinou došlo ještě daleko, o budoucí změně příliš neuvažují, protože jim pomyšlení na ni nedělá příliš dobře. Myšlenky na odchod dítěte se i doma. dítě je zmítáno protichůdnými pocity. Na jedné straně v domově vyhledává podporu a bezpečí, na straně druhé však dochází k věku a na tom, na jaké vývojové úrovni se sourozenci ocitají. V případě, že je mezi nimi větší věkový rozdíl, tak mladší dítě
Adventure School
Jsme akreditovaná mateřská škola a náš učitelský tým je zkušený s letitou praxí nejen z bilingvní školy. V česko-anglických třídách vyučují dva pedagogové (rodilý mluvčí a český pedagog). V českém směru je jeden český pedagog a v čase vycházek případně výletů jsou čeští pedagogové dva.
Vzdělávání
V česko-anglickém směru probíhá intenzivní každodenní výuka anglického jazyka (kromě odpolední výuky u předškoláků, která je vedena v českém jazyce a je zaměřena na předškolní přípravu). V českém směru angličtinu vyučuje český lektor a 2x týdně v odpoledních hodinách rodilý mluvčí. Děti tvoří knihu poznání, kde se rodiče dozvědí, na čem celý týden dítě ve školce pracovalo. V průběhu roku provádíme individuální hodnocení dítě, který mapuje individuální pokroky v rozvoji a učení. Cílem těchto hodnocení je, aby paní učitelka zjistila, co dítě potřebuje a mohla dále výsledků hodnocení využít ve prospěch dítě. Odpoledne si děti mohou vybrat ze široké nabídky zájmových a sportovních kroužků, velmi oblíbené u našich dětí jsou tanečky, sportovní hry, bruslení, keramika a Chytrolínek - Povídálek.
Vize a Cíle
Vizí naší mateřské školy je tento papír popsat co nejvíce informacemi, zkušenostmi a dalšími důležitými věcmi, bez kterých se dítě v dnešní době neobejde.
Naše nabídka
1)péče o děti ve věku od 2 do 6 let
Hlavní zaměření Adventure School
Náš kompas má čtyři hlavní zaměření: