se měli zamyslet nad tím, zda jimi vybraná školka má kvalifikované pedagogy, jaký je původ a jazykové znalosti pedagogů, jaké děti školku navštěvují z hlediska mateřského jazyka, v jakých frekvencích probíhá jazyková výuka, jakými vzdělávacími osnovami se školka řídí a v neposlední řadě zvážit finanční stránku, školné totiž bývá mnohdy vysoké Horňáková, K., Na prvním stupni základní školy se pozornost soustředí na rozvoj čtení, když dítě odmítne číst v druhém či domácím jazyce, je lepší nedělat z toho velký problém, ale doma mu číst jeho oblíbené příběhy, kdykoli je to možné. V mnoha zemích se pro děti vytvářejí speciální multilingvní třídy, kde vyučují odborně proškolení učitelé. Děti se tu učí novému jazyku a zároveň je u nich podporována jejich jazyková a kulturní Zdiměřice rozmanitost a používání domácího jazyka v rodině Harding Esch, E. Riley, P., Kromě škol s odpovídající bilingvní výukou se na druhém anglickými školkami Hodkovic stupni základní školy a na střední škole po dítěti požaduje, aby absolvovalo kurzy moderních jazyků, které pro ně mohou být naprosto nevyhovující. V tomto případě je nejlepší se školou probrat jiné možnosti, např. žák absolvuje výuku jeho domácího jazyka, ale hodinu využije k četbě Harding Esch, E. Riley, P., V bilingvních základních a středních školách trvá školní docházka většinou o rok déle, anglickou školku Hodkovicemi nultý ročník slouží k intenzivní výuce jazyka. Výuka v bilingvních školách je náročná nejen pro děti, ale i pro rodiče, je totiž Hrnčíře
nutné, aby rodiče pomáhali dětem s učením předmětů v cizí řeči Horňáková, K., Jak je to na vysokých školách s vyučováním Kocanda češtiny jako cizího jazyku uvádí K. Kamiš Čeština je vyučována v rámci ostatních slovanských jazyků na řadě vysokých škol v zahraničí. Rovněž v ČR probíhá specializovaná výuka češtiny pro cizince na některých českých vysokých školách, např. samostatné anglické školky Hodkovice univerzitní studium na Filozofické fakultě UK v Praze a i jinde Kamiš, K., s. J. Štefánik In Lechta, V., uvádí, že jak u monolingvních tak u Hodkovicích anglických školek bilingvních dětí platí, že k nejdůležitějším faktorům ovlivňujícím konečnou úroveň dosažených výsledků patří prostředí podmínky vytvořené pro dítě a motivace. Motivace hraje klíčovou roli při vytváření a udržování bilingvismu u jedince i celé komunity. Rodiče by měli vědět, že dítě bude dávat přednost jazyku, ve kterém prožije adolescenci a vztahy v dospívání. Pokud v tomto jazyce bude také studovat a pracovat, dá se předpokládat a není nijak překvapivé, že se stane jeho dominantním jazykem Harding Esch, E. Riley, P., s. Rozkoš Shrnutí Bilingvismus, dvojjazyčnost je schopnost jedince používat dva jazyky. S touto schopností se setkává stále více lidí, a proto je již cvičení v těhotenství nejblíže Prahy západ Hodkovic

Wonderland Hrnčíře
Školička Dolnobřežanský čtyřlístek
Wonderland Libuš
Mateřská škola EduArt Libuš
MŠ A JESLE JITŘENKA
Rodinné centrum Honzík - Kamýk
Pro Family Čiperka Modřany
Sluníčková školka
Shining smile
Průhonická labuť
Foxíkova dětská skupina Krč
Wonderland Háje
Chytrá Sovička
Little hand
Písnický domeček
Little Fox
Dětská skupina Progres Háje
Dětská skupina Jiřičky
Dětský lesní klub Lesíček
Nestlingue