Strategie střídání jazyků dělíme na podmíněné například emočním stresem, zaměstnáním či asociací, která spustí přepnutí na jiný jazyk a volné, kdy rodiče bilingvních dětí užívají oba jazyky lhostejným způsobem. Druhá možnost může však mít negativní dopad na vývoj řeči dítěte, protože neplánované přepínání z jazyka do jazyka je nečitelné a dítě může dovést až k jazykovému míšení, kdy samo neodlišuje jeden jazyk od druhého Šulová, L., Vzorce používání jazyků v rodině se mohou v průběhu doby měnit např. v důsledku stěhování, narození sourozence a následné změny rodinném uspořádání, návštěva školky či školy v jednom z jazyků. Důležité je, anglické školky Zlatníky aby tato změna měla přirozený důvod, protože náhlé změny mohou být pro dítě velmi stresující Morgensternerová, M. Šulová, L. Schll, L., Vhodnost a náležitost bilingvální výchovy dítěte mladšího věku posuzujemekromě případů, které život zosnuje sám vždy individuálně a s přihlédnutím ke všem okolnostem situace, přičemž cílem budiž prospěch a blaho dítěte zvažované s erudicí a Zdiměřice přehledem Peutelschmiedová, A., s. Vzdělávání bilingvních dětí Jako ve všech rodinách, tak i v bilingvní rodině stojí právě Zlatníky anglickými školkami především rodiče za výběrem školy pro jejich dítě. Rodiče se snaží u svých dětí podpořit rozvoj obou jazyků a zároveň dítěti Kocanda pomáhají vytvořit si bezpečnou a harmonickou bilingvní a bikulturní identitu HardingEsch, E. Riley, P., Tak jak se všichni učíme mateřský
jazyk, musí se dvojjazyční žáci naučit, jak správně a vhodně používat i svůj druhý jazyk. Přestože proces učení jazyku může být podobný, existují i mnohé odlišnosti. Například při učení se novému jazyku mají už žáci s odlišným mateřským jazykem vytvořen Hrnčíře původní lingvistický systém, strukturu a pravidla. Navíc se nový jazyk začínají učit ve vyšším věku, než se přirozeně učili jazyk anglickou školkou Zlatníků mateřský. Proto také výukové strategie budou jiné Získávání dvojjazyčnosti, online. Předškolní věk a simultánní bilingvismus Pokud anglické školce Zlatníkům dítě chodí do školky, kde se používá pouze jeden z jazyků, měli by rodiče o bilingvní výchově dítěte učitelku informovat a navázat spolupráci. V tomto věku záleží na tom, zda má dítě dostatek příležitostí používat oba jazyky v co nejrozmanitějších situacích. V Osnice jazyce, kterým mluví ve školce, udělá velký pokrok, proto by rodiče měli začít doma víc používat druhý jazyk, aby se dovednosti a plynulost řeči v obou jazycích vyvíjely rovnoměrně. Sukcesivní bilingvismus Taková situace se vyskytuje v případech, kdy se rodina odstěhuje do ciziny. Pro děti vržené mezi ostatní, kteří nemluví jeho jazykem, může být situace stresující, a proto je důležité udržovat rituály v domácím jazyce čtení pohádek, jsou zdrojem citového ujištění. Je také lepší nemluvit doma s dítětem novým jazykem zlatnický pražský cvičením dětí

Školička Dolnobřežanský čtyřlístek
Wonderland Hrnčíře
Wonderland Libuš
MŠ A JESLE JITŘENKA
Mateřská škola EduArt Libuš
Rodinné centrum Honzík - Kamýk
Pro Family Čiperka Modřany
Shining smile
Sluníčková školka
Průhonická labuť
Foxíkova dětská skupina Krč
Wonderland Háje
Chytrá Sovička
Písnický domeček
Little Fox
Dětská skupina Progres Háje
Dětská skupina Jiřičky
Dětský lesní klub Lesíček
Nestlingue
Adventure School