se děti seznamují a zvykají si na nový jazyk, na jeho význam. Poslouchají, jak jazyk zní a jak je v určitém kontextu používán. Většinou si děti začnou jazyk zkoušet nejprve tiše pro sebe. Tato tzv. private speech, soukromá řeč, trvá do té doby, než budou mít děti odvahu k anglická školka Hradčanami tomu, vyzkoušet jazyk pro komunikační účely. V tomto období je velmi důležitá podpora a pozitivní motivace ze strany učitele a celé anglické školky Hradčany skupiny Tabors, Ve třetí fázi začíná dítě používat jednotlivá slova a fráze, které zná z běžných situací a které jim umožňují interakci s ostatními. Tyto počáteční projevy cizího jazyka obsahují naučené části písniček, básniček, pohádek a především rutinní jazyk, který je používán v daném prostředí. např. žádost o to jít na toaletu Postupem času děti začínají využívat jazyk Petřín efektivněji, dostávají se do fáze tzv. productive language use, produktivního využívání jazyka. To znamená, že jsou schopny využívat a rozšiřovat dosavadní slovní zásobu cizího jazyka. Děti kombinují jednotlivé slovíčka a fráze, a produkují tak nové složitější věty, které se blíží k tomu, co chtějí děti vyjádřit Tabors, Výuka anglického jazyka v mateřské škole Výuka anglického jazyka v mateřských školách není v české republice jednotná, neexistuje žádný pevně daný model, forma nebo metodika, která by učitelům říkala, jak anglický jazyk učit. Můžeme se setkat se školkami, kde děti nepřijdou s angličtinou vůbec do kontaktu, se školkami, kde je angličtina Malostranská
nabídnuta dětem jako zájmový kroužek. Stále častěji se můžeme setkat se školkami, které nabízí celodenní program v anglickém jazyce. anglické školky Hradčany Existuje nepřeberné množství materiálů jak dětem přiblížit anglický jazyk, najdeme je v knihách, různých brožurách, pedagogických časopisech a především na internetu. Dokonce i Výzkumný ústav pedagogický v Praze vydal publikaci Průvodce metodikou výuky angličtiny v mateřské škole. Záleží především na učiteli jaké formy a metody výuky se rozhodne při svém pedagogickém působení použít. Je jisté, že některé formy jsou vhodné více a jiné méně, rozdílná je i jejich efektivita. Na jednu stranu se může zdát, že taková volnost dává dětské jesle na Praze 6 Hradčanech

Jesle a školka Duhovka - Praha 6
MŠ Duhovka – Praha 1
OrangeryPark
BASIS Prague Preschool
Foxíkova školka Břevnov
Smiling Baby School
Opalinka Bubeneč
SmartKids Hanspaulka
Maxíkova jazyková školka a jesle Karlín
Dráčkova jazyková mateřská škola Beachclub Strahov
Lada
Indigo Kids
Javor školka
Cool Little School
Rodinná školka Letnička
Riverside School
Salomon Family Preschool
Dětská skupina Little Heroes Smíchov
Florentinum
Miniškolka Katka