josefov
jiným jazykem, prokazují lepší uvědomování si nejrůznějších rozdílností v životě člověka jako sociálního tvora, objevuje se u nich Staroměstská hlubší multikulturnost a větší tolerance vůči menšinám, méně inklinují k rasismu. Co se týče poznávacích procesů, tak i v této oblasti lze najít výhody pramenící z dvojjazyčnosti. Bilingvismus přináší flexibilnější a kreativnější myšlení, větší citlivost při komunikaci, je přínosem kognitivního a inteligenčního růstu. Se znalostmi více jazyků samozřejmě roste i možnost širšího pracovního uplatnění. V dnešní době popularita znalosti více jazyků stále narůstá, protože výhody, které se sebou tato dovednost nese, jsou pro člověka lákavé. Nejenom že proto vzniká bezpočet vzdělávacích programů a kurzů pro dospělé, ale narůstá i zájem o to, začít s druhým jazykem co nejdříve, např. již v mateřské škole. Cizí jazyk v mateřské škole Mateřská škola představuje důležitý přechod mezi soukromým rodiny a institucí školy. Slouží dítěti k získání dalších potřebných zkušeností, dovedností a poznatků, které jsou potřebné k tělesnému, duševnímu, mravnímu a sociálnímu rozvoji. Vágnerová, Samotný přechod z rodinného prostředí do Malostranská prostředí mateřské školy není pro dítě jednoduchý a měla by se mu věnovat zvýšená pozornost, jak ze strany rodičů, tak ze strany anglické školky Josefov pedagogů. Dítě nastupující do mateřské školy vstupuje do cizího prostředí, kde zůstává bez přítomnosti rodičů po určitou část anglické školce Josefově
dne. Tato situace je pro něj zcela nová a porušení vazby matka dítě je náročným zásahem do psychické rovnováhy každého dítěte. Ve Letná spojení s příchodem do nového prostředí dochází ke vzniku zátěžové stresové situace charakterizované úzkostí a strachem z odloučení od matky, obavami z neznámého prostředí a velkého počtu neznámých osob, často dítě také reaguje na úzkostné chování matky. Vstup dítěte do mateřské školy je spojen se zásadní změnou jeho identity, dochází ke změně rolí na základě nových vztahů a v neposlední řadě se dítě setkává s odlišnými výchovnými postupy, než na jaké bylo v rodině zvyklé. Tuto změnu pociťují i rodiče dítěte, v anglická školka Josefov jejichž postavení dochází také ke změnám, s nimiž se musí vypořádat Šulová, Projevy adaptace jsou u každého dítěte individuální,