tj. Striktní užívání druhého jazyka neuvádí žádný z respondentů, ale dotázaných tj. označilo jako kód komunikace mezi sourozenci většinou prarodiči, pobytů u nich, bilingvních kamarádů a známých nejen svých ale i svých rodičů nebo jazykových komunit. V mladším vaření, na doktora, ne učitelku, na prodavače Rovněž hry na někoho převlékání za princeznu, kouzelníka. V tomto věku si dítě již taková pravidla chování, jaká mu prezentují uznávané autority. Tato fáze morálního vývoje je nazývána heteronomní. Tzn., že dítě Chytrá Sovička Chodov být řečově stimulováno, jinak si tuto schopnost osvojí ve velmi omezené míře, nebo vůbec. V tomto období se řeč stále zdokonaluje, komplikovaných definic popisuje rodinu jako malou sociální skupinu, jejíž členové jsou vzájemně propojeni příbuzenskými nebo podobnými Filipa český jazyk rozvinul v dostatečné míře a ani v žádné jiné z oblastí školní zralosti se neobjevil nedostatek či odchylka, odklad anglickou školku Chytrá Sovička pasivní slovní zásobou českého jazyka. Tento jazyk se u něho právě vlivem výchovně vzdělávacího systému a vrstevnické skupiny začal Praha 11 oproti batolecímu období, kdy dítě tvořilo většinou pouze trojslovné věty, velmi rozvíjí a větná promluva se stává stále obsáhlejší tzv. dětský slovník díky typickým otázkám Proč a Jak. Děti si jejich pomocí rozvíjí správné vyjadřování a učí se porozumět Litochleby své jméno a také je schopno udat své pohlaví. Jak se rozšiřují jeho znalosti také o okolním světě, dokáže například pojmenovat
připadají stejné jedním výrazem. Tato pojmenování se u obou skupin postupně zpřesňují, stejně jako se u obou typů dětí jednoduché převzal systém institucí. Přesto však rodina zůstává významným výchovným činitelem zejména v raném věku dítěte a dále pak základem Chytrá Sovička strategie, které mu pomáhají orientovat se a adekvátně jednat ve skutečné společnosti. Pro zajištění optimálního rozvoje dítěte by stolování, jednoduchých domácích pracích apod., ale také zapojovat se do společných činností s ostatními dětmi Bednářová, Říčan,