zajišťuje především láskyplný učitel osobním kontaktem, ale také známé prostředí, pravidelný režim a návyky či opakování anglických školek Střešovic oblíbených aktivit. Lojová, s. Učitelé dětí této věkové kategorie by měli vědět, že děti mají rády pravidla a opakování. Z tohoto důvodu je důležité zavést systém ve své výuce a dopředu připravený plán samotné vyučovací hodiny. Děti by již na první hodině měly být obeznámeny s pravidly jako je zákaz křičení, házení pastelkami, poslouchání učitele když mluví, atd., které bude učitel po celou Střešovičky dobu vyučovacího procesu vyžadovat. Děti potřebují vědět, co se od nich očekává, spíše než aby byly napomínány, aniž by věděly Ořechovka proč. Každou hodinu bychom měli začínat a také končit stejným způsobem. Na úvod je vhodné zavést kupříkladu písničku nebo kontrolu docházky, děti tak poznají, že už nadešel čas se uklidnit a poslouchat. Signálem pro závěr vyučování může být rozlučovací píseň, nebo krátká konverzace např. Thank you, see you next week. Have a good week. Děkuji, uvidíme se za týden, mějte krásný týden. Stejně tak v průběhu hodiny můžeme zavést různá znamení, která budou signalizovat, co bude následovat. Např. písknutí učitele může označovat anglické školky Střešovice připravení se k aktivní hře, úryvek tiché skladby předehra ke klidnému příběhu nebo pohádce, tlesknutí přesun k básničce či říkance. Není důležité jaké signály zvolíme, ale jakmile se stanou zavedenou rutinou bude snazší děti organizovat. Reilly, Ward s. Na
závěr je důležité dodat, že náplň vyučovací hodiny by měla vždy zahrnovat situace a aktivity, které jsou dětem důvěrně známé. To však neznamená, že by se ve výuce neměly objevovat nové věci. To, co je jednu hodinu nové, se v druhé hodině stane již známé. Pohořelec Vyučování by mělo být vždy pestré plné rozmanitých aktivit tichých, hlučných, pohybových, klidných. Kýžený výsledek přináší anglické školky Střešovice také pravidelné opakování písniček a básniček, které děti milují. Organizované soutěže Pro budoucí učitele dětí předškolního věku bude možná překvapivý fakt, že by se měli vyvarovat organizovaným soutěžím a následnému odměňování dětí hmotnými cenami. Ačkoli je soutěžení často pro děti velká zábava a každý se snaží ze sebe vydat co největší úsilí, vždy je výsledkem vítěz a poražený. Měli bychom mít na paměti, že děti tohoto věku často ještě prohrávat nedokáží. Podle W. Scott a L. Ytreberg učení se jazyku je situace, při které se každý může stát vítězem. Soutěživost je přirozená a aniž bychom si to uvědomovali, děti mezi sebou neustále soupeří kdo je dřív hotový, kdo má hezčí obrázek, ale to je něco zcela jiného. Scott, Ytreberg s. Odměny K výše uvedenému odstavci se Střešovicemi angličtina ve školce váže následující kapitola, kterou je odměňování, kdy při organizovaných soutěžích vítěz obdrží cenu a poražený nic. Tento způsob půjčovnám dodávkách ve Praze 6 Střešovicích