repy
monolinguálním. Předností tohoto věku je plasticita mozku a řečovo motorického ústrojí a s tím spojen osobitý smysl dětí pro napodobování a výborné imitační schopnosti. Umožňují přesně zachytit a následně reprodukovat výslovnost a intonaci. Jsou velice citlivé Praha 17 k novým zvukům, intonačním vzorům a rytmu řeči. Podle zastánců hypotézy kritického období, hlavní výhodu spatřují především v rozvoji fonologického systému cizího jazyka. Podle těchto názorů tak děti v tomto období mohou získat trvalé zručnosti na úrovni rodilého mluvčího za předpokladu, že jsou vystaveny kvalitnímu podnětu. Proto bychom neměli podceňovat foneticko fonologické zručnosti učitele. V současnosti se také často objevuje argument, že brzké střetnutí se s cizím jazykem otvírá dítěti dveře ke vnímání jiných kultur, anglické školky Řepy chápání a uvědomování si interkulturních rozdílů a k rozvoji vzájemného porozumění a tolerance. Lojová, s. Nikoho zřejmě nepřekvapí, že učení se cizího jazyka je velmi složitý proces, který je determinovaný mnohými vnějšími a vnitřními faktory. Ukazuje se, že věk samotný není tak podstatný jako kvalita pedagogického působení a odlišné interakce, do kterých se student v procesu učení se cizího jazyka anglické školky Řepy dostává. Lojová, s. Mateřský a cizí jazyk V této kapitole se zaměřím na souvislost mezi rodným jazykem a jazykem cizím. Při učení nového jazyka se totiž často inspirujeme raným osvojováním si jazyka mateřského. Jestliže budeme brát v potaz tyto souvislosti, může nám Blatiny
to do značné míry pomoci k lepšímu a snadnějšímu zvládnutí tohoto nového, pro nás neznámého jazyka. Podle A. Pinter v oblasti vyučování cizího jazyka je důležité vědět, co děti zvládají a s jakými fakty jsou obeznámeny v jejich rodném jazyce. Mezi mateřským a kadeřnickými salony u Prahy 6 Řep