hradcany-6
hodiny na znamení začátku výuky uprostřed, jako přestávku mezi náročnějšími aktivitami na konec hodiny na znamení ukončení výuky Na anglickými školkami Hradčanech závěr pouze dodám, že písničky mohou být také použity jako pozadí při jiné tiché práci dětí např. při kreslení, čímž děti jazyk Petřín také nevědomě vstřebávají. Listening to stories Poslech příběhů Příběhy, vtipy či anekdoty nás obklopují ze všech stran a jsou přitažlivé nejen pro děti, ale i dospělé. Zaměříme li se na děti předškolního věku, při poslouchání příběhů, rádi předvídají, co se bude dít dále a po konci vyprávění se vyptávají na celou řadu otázek. Děti mohou využívat svou fantazii k vytváření vlastních příběhů. Příběhy mají také významný efekt při vyučování cizího jazyka. Někteří autoři se domnívají, že chceme li, aby byl anglické školce Hradčan příběh úspěšný, měli bychom jej vyprávět a ne číst. Avšak E. Watts a V.Reilly se ztotožňují s názorem S.Ward a říkají, že obě možnosti jak čtení, tak také vyprávění příběhů má své kladné stránky. Výhodou vyprávění oproti čtení je, že vypravěč může Malostranská spolupracovat se svými posluchači. Může navazovat oční kontakt, zkracovat, prodlužovat případně obohacovat příběh v závislosti na postoji a reakcích posluchačů. Možností je také společná spolupráce vypravěče a posluchačů na vytváření nového originálního příběhu. Čtení příběhu má naopak tu výhodu, že při něm neděláme chyby v jazyce. Nepřemýšlíme nad tím, co řekneme dříve, co
později, více se tak soustředíme na náš hlas a přednes, se kterým můžeme pracovat. Watts, s. Proč jsou příběhy tolik důležité jazyk anglické školky Hradčany je díky nim užit v reálných situacích a ve smysluplném kontextu jsou stimulem pro učení se jazyka děti napjatě poslouchají, co se stane dále, vyvolávají maximální soustředění jsou zábavné děti si nejlépe zapamatují činnosti, při kterých se baví mohou dobře propojit případně uvést různá témata, která s dětmi ve výuce probíráme učí mravnímu chování většina příběhů má morální charakter, na Pohořelec konci často vítězí ten, kdo je laskavý, dobrosrdečný a statečný napomáhají zdokonalování abstraktní představivosti umožňují dětské jesle na Praze 6 Hradčanech