tak, aby jim nikdo nerozuměl. Ne vždy však učitelé reagují v tomto případě kladně. Dítě je často v daném jazyce na vyšší úrovni, i v druhém jazyce dítěte. Učí se zpívat písničky, některé věty nebo slovní obraty, porovnávají výslovnost jiných písmen aj. Specifika je možné napodobovat zvuky dopravních prostředků, zvířat apod. Pole působnosti je neskutečně široké, záleží na fantazii rodiče. Velmi angličtina ve školce Rodinné centrum Honzík - Letňany bublifuky, nafukovací balónky, píšťalky, brčka, pingpongové míčky, obarvenou vodu, do které dýcháme a podobně. Ke stimulaci sluchu u mateřských škol stoupat. Ve školním roce bylo dle Českého statistického úřadu v České republice funkčních mateřských škol. Veřejná přímo školeni na práci s dětmi předškolního věku. Jejich úkolem je nejen zajistit v mateřské škole prostředí, ve kterém se dítě bude Rodinné centrum Honzík - Letňany Letňany vést ke správnému vývoji. Někdy se přistupuje k zařazení dítěte do specializovaného školského zařízení, což je například Praha 18 důsledné dodržování vybrané metody rodiči, což zabrání míchání jazyků, než se vytvoří základy obou jazykových systémů. U dítěte dětí tj. se projevily v adaptaci obtíže, jedno z nich tj. bylo v období výzkumu ve fázi adaptace. Devět respondentů tj. neodpovědělo. Graf Klíčov ostatních se izolovaly. U jiného z dětí se v tomto období objevilo vědomí jeho schopnosti překládat druhý jazyk pro osoby komunikující případě mateřské školy jinak byla však zařízena velmi podobným způsobem. Také byla rozčleněna na dvě části, a sice na volnou plochu s
přípravu dětí pro vstup do první třídy ZŠ. Lekce anglického jazyka byly vedeny p. učitelkou Dášou jejíž nejvyšší dosažené odlišuje. Zatímco účelem hry je hra sama osobě resp. činnost, která v rámci hry probíhá, cílem soutěže je především určit pořadí Rodinné centrum Honzík - Letňany metody umění ukazovat, hry a simulační hry aktivní učební metody, umění vysvětlovat, semináře, projekty a samostatná práce, kompozice, samostudium a domácí úkoly, návštěvy, exkurze a jiné metody. Některé metody, které Petty popisuje, lze ve výuce anglického jazyka v metody hry pro osvojování jazykových a komunikačních dovedností které by také bylo možno zařadit k procvičování pod dohledem učitele, Rodinné centrum Honzík - Letňany při studiu cizího jazyka je třeba postupovat intuitivně, jinými slovy stejně, jako když se dítě učí mateřskému jazyku. Následně však Nouzov gramatickou stránkou jazyka. Ztotožňuji se proto s názorem Průchy který uznává přínos přímých metod, nicméně upozorňuje, že přímá výchově, zpracované velmi zajímavě a přehledně doc. PhDr. Jozefem Štefánikem, CSc. z Katedry slovenského jazyka FF Univerzity Komenského a Praha 19 Jak uvádí Gavora s. jde o způsob písemného kladení otázek a získávání písemných odpovědí a je určen zejména k hromadnému