zanesení všech dat do výzkumného schématu, jsem vyhodnotila, jaké formy a metody výuky jsou v průběhu lekcí anglického jazyka v mateřské škole používány a také intenzitu jejich výskytu. Data uvádím jak pro jednotlivé vyučovací hodiny, tak pro každou mateřskou školu zvlášť, a na závěr, v rámci zobecnění, pro všechny čtyři mateřské školy z mého výzkumného vzorku dohromady. Tyto výsledky doplňuji o vlastní komentáře, vysvětlení a postřehy. III EMPIRICKÁ ČÁST V empirické části prezentuji výsledky svého výzkumného šetření a snažím se v rámci něj uvést odpovědi na své výzkumné otázky. Rozdělila jsem ji do dvou hlavích kategorií, a to na výukové metody v Třeboradicích anglické školce rámci lekcí anglického jazyka v mateřské škole a organizační formy výuky v rámci lekcí anglického jazyka v mateřské škole, ve kterých si odpovídám na otázky, jaké metody a formy výuky učitelé v rámci výuky anglického jazyka v mateřských školách využívají a jaká je Praha 18 jejich relativní četnost v těchto lekcích. V kapitole o výukových metodách uvedu metody, které jsem během svého výzkumného šetření pozorovala, vyhodnotím jejich relativní četnost, a to za pomoci deskriptivní statistiky. V kapitole o formách výuky se zmíním o obou mnou anglické školky Třeboradice pozorovaných formách výuky a o tom, jak často každou z nich učitelé při výuce anglického jazyka v mateřských školách využívají. Nouzov Metody výuky používané v lekcích anglického jazyka v mateřských školách V této kapitole budu prezentovat výsledky týkající se
výukových metod používaných v lekcích anglického jazyka v mateřských školách. Každá podkapitola je věnována jedné výukové metodě. výměny autoskly Prahou 9 Třeboradicemi