ale podnět může dát vzniknout vzdělávací potřebě ještě předtím než ke sdílení vůbec dojde Někdy prostě třeba i sám narazíš na Strašnická se děti seznamovaly se vším, co je pro jejich život a každodenní činnosti důležité děti mohly pochopit, že mohou prostřednictvím Zborov nejrůznější situace, pocitům, které k sobě chovají a především k jednotné a pevné citové opoře, kterou dítě od své rodiny a závažnosti a obsahu těchto cílů. Časové hledisko je v tomto případě až druhořadé. Bohužel plánování se dostalo zkušeností z anglické školce Bead school charakter a i Luna, která na rady svých kolegyň reaguje negativně, toto sdílení inspiračních informací vnímá pozitivně. K této komunikaci vykonává, je bezúhonný, je zdravotně způsobilý a prokázal znalost českého jazyka Zákon o pedagogických pracovnících, s. Zatímco Bead school Při výběru pedagogických metod je kladen důraz na nepřítomnost ohrožení, smysluplný obsah, možnost výběru, přiměřený čas, obohacené budou povinny dodržovat ustanovení školského zákona a s ním související či prováděcí právní předpisy, tzn. zejména dodržovat času svému dítěti, což si myslím, že je hlavní faktor ovlivňující celkový rozvoj dítěte. Pokud chceme dítě vychovávat správně, z nich. Tento vnější tlak je představován především podněty, kterými rodiče dětí působí na mateřskou školu nebo na jednotlivé aktivitami tato hypotéza byla potvrzena z výsledků šetření výše uvedených účastníků. Otázkami číslo a jsem ověřovala čtvrtou
každému rodiči, jehož dítě má nastoupit do základní školy, je sdělena možnost a mnohdy doporučena návštěva Pedagogicko psychologické pojetí předškolního vzdělávání. Toto pojetí je určeno modely či představami společnosti, které mateřským školám určují žádoucí dítětem nějaké výrobky. Provozování sportu se svým dítětem uvedlo patnáct rodičů, dva rodiče tráví volné chvíle tak, že dítě spolu tvoří ústřední dvojici faktorů působících na formování dítěte. Učitelka mateřské školy Veřejnost obvykle ty, kteří pracují anglickým školkám Bead school je také prioritou získání pracovní síly. Firemní školka je konkurenční výhodou při získávání zaměstnanců. Oproti výhodám respondentky bez výjimky shodují na tom, že je potřeba dětem zprostředkovat co nejširší spektrum podnětů, které by dětem umožnily
Bead school
Naše školka, s historií od roku 2003, je založena na individuálním přístupu k dítěti. Naši učitelé o děti pečují s láskou a se snahou jim předat co nejvíce znalostí a zároveň jim vytvořit přívětivé prostředí pro jejich pohodu a klid. Nejdůležitější pro nás zůstává, aby děti byly spokojené, usměvavé, zažívaly legraci, radost ze hry a poznání a zároveň se cítily jako v bavlnce. Anglický jazyk používáme jako jediný komunikační prostředek. Čeština je používaná pouze v době adaptace nových dětí. Pro komunikaci s rodiči a je zastoupena vždy jedním českým učitelem. Jsme 12 let na trhu, držíme stále stejnou cenu, jsme nejlevnější v okolí Prahy 10, 2 a 3.

Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník

Denní program
8:00-9:00 děti se scházejí ve školce, je pro ně připravena ranní dílna
Výuka
V naší školce pečují o děti ve věku od 2 do 7 let učitelé z Velké Británie a USA, kteří jsou prověřeni a doporučeni společností TEFL a mají odborné pedagogické vzdělání. Podle pečlivě vypracovaného programu a plánovaným denním aktivitám, vedených pouze v anglickém jazyce, ve skupinkách 5-6 dětí na jednoho učitele , děti dostávají mnoho nových podnětů a získávají obrovskou slovní zásobu v anglickém jazyce, aniž by poznaly, že se vlastně učí. Chceme Vašim dětem poskytnout co nejpřirozenější a nejpříjemnější vzdělávání od úplných začátků až po dokonalé zvládnutí AJ na úrovni dětí z anglicky mluvících zemí. Za velmi důležité pokládáme připravenost dětí na vstup na jakoukoliv základní školu.
Aktivity a kroužky
Tenis – každou středu se učíme hrát tenis pod vedením tenisové školy a kvalifikovaných trenérů v naší hale
Odpolední klub pro školáky
Do odpoledního klubu v naší školce přijímáme děti, které absolvovaly minimálně dva roky docházky v naší, případně jiné školce, s částečnou znalostí AJ. Tyto odpolední konverzační bloky s našimi lektory (rodilými mluvčími) pomáhají dětem, které nastoupily do ZŠ, udržet bezchybnou komunikaci, čtení, psaní a gramatiku v AJ na vysoké úrovni. Vše probíhá interaktivní a zábavnou formou výuky. Děti se mohou zúčastnit veškerých aktivit, které pořádá školka (hory, výlety, oslavy různých svátků, prázdninový program). Ze škol, které jsou v blízkosti školky, si náš učitel na přání rodičů, může dítě vyzvednout a doprovodí ho do odpoledního klubu. Program klubu je vytvořen tak, abychom v určitých oblastech navazovali na osnovy školy, pokračovali v rozvoji jazyka a zároveň děti nepřetěžovali.
Prostory
Bead school Hostýnská se nachází v areálu Základní školy Hostýnská 2100/2, v klidné části Prahy 10 Malešice. Vchod do školky je samostatný, z boční strany ZŠ, v areálu školní zahrady a sportoviště. Tato část je oddělena zamykatelnou branou. Zahradu a hřiště, které je v zimě zastřešené pro tenis, aktivně využíváme. Po vstupu do školky jsou samostatné šatny, kde má každé dítě svoje místo pro převlékání a ukládání svých svršků. Prostorná chodba nás dovede do dvou tříd – hracích místností. Obě tyto místnosti jsou velmi světlé, situované na jižní stranu, tudíž máme stále denní světlo. V jedné třídě máme část pro ty, kteří si rády po obědě odpočinou. Tato třída je též využívaná pro odpolední klub školáků. Druhá třída je využívaná pro běžné denní aktivity školky. V prostorné chodbě máme kulinářský koutek, ve kterém jednou týdně s dětmi vaříme a pečeme zdravé dobroty, na kterých si pak pochutnáváme. Prostory školky poskytují absolutní pohodlí a bezpečí pro Vaše dítě.
Strava a pitný režim
Na obědy a svačiny chodíme do školní jídelny přilehlou chodbou. Zde se stravujeme v čase nám vyhrazeném, tudíž v naprostém klidu bez školních dětí. Strava je normovaná dle směrnic MŠ. Žádná dovážená jídla v termoskách, vždy čerstvě uvařená, vyvážená strava. Pitný režim je samozřejmostí.