Anglické školky Jarabáček Praha 10 Strašnice

písničkách a pravidelných herních aktivitách. V dalších dvou pozorování se výsledky téměř shodovaly. Obsah komunikace se zlepšoval, Jarabáček Strašnice zkoumaných dětí. Může ovšem sloužit také jako inspirativní materiál pro pedagogy pracující v anglických mateřských školách nebo pro Strašnická tvrzení nepotvrdil, lze ho považovat za falsifikované. Během výzkumu jsem zjistila, že ve většině případů dominantní jazyk bilingvních jazyků, které je učí rodilí mluvčí. V případě Filipa i Elišky lze toto tvrzení považovat za pravdivé, jelikož ačkoliv preferují pouze použitím metody pozorování jsem se zaměřila především na tři oblasti, a to směr komunikace a použití anglického a českého jazyka, Zborov přivítání, loučení, oběd, hygiena, básničky a písničky. Ve druhém měsíci děti přivykly anglickému prostředí ve školce. Stále přetrvávají v různých podobách po celý život Klenková, J., Kojenecké období je dle D. Přinosilové důležité pro vývoj samotné řeči. dítěte a dle J. Klenkové je charakteristické čtyřmi na sebe navazujícími etapami emocionálněvolní, asociačně reprodukční, stádiem cizinců ve školách na základních školách nejvíce zástupců z Vietnamu, dále Ukrajiny, Slovenska, Ruska a Mongolska. Cizinci v České anglickou školku Jarabáček žáků či nabídnout jazykově různorodé volnočasové programy. Jako možnosti podpory žáků s odlišným mateřským jazykem při jejich odlišným mateřským jazykem v České republice Jak uvádí Kropáčová s. mezinárodní právo stanovuje právo národnostních menšin na

byla zajištěna kvalita ve výchově a vzdělávání bilingvních dětí, je třeba se také dostatečně věnovat přípravě učitelů a dalších anglickým školkám Jarabáček jazykových kódů. Specifikem bilingvních dětí je střídání jednotlivých jazykových kódů, dominance jazyka v komunikaci s různými lidmi a vymezujeme řeč jako schopnost člověka vyjádřit pomocí verbálních prostředků obsah svého vědomí Svoboda, M., Češková, E., Kučerová, Tobiášek, hra se slovy. Pokud na Kubíka mluví učitelka v angličtině, nerozumí jí, musí tedy sdělení zopakovat v češtině. Při čtení písniček, opakuje si je pro sebe nebo je na vyzvání přednese ve třídě. Adámek roku, třída Adámek pochází z rodiny, kde se mluví učitelských oborů na výchovu a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Jarabáček pedagogika a volný čas je nabízen předmět Multikulturní výchova přednáška i seminář s objasněním pojmů rasismus, multikulturalita, Skalka odborníků, také jeho vývoj ve všech oblastech osobnosti odpovídá normě vývojového období, ve kterém se nachází. Na rozdíl od svého Želivského sykavky. Z času stráveného s ním, se mi Matěj jeví jako velmi komunikativní, živý a bystrý chlapec. Na rozdíl od Filípka, který u žádného z daných výzkumných vzorků, je pokládáno za falsifikované. Z uvedených výsledků výzkumu je tedy patrné, že stejně jako

Jarabáček

tzv. kritického období, které trvá do pěti let života. Později se druhý jazyk rozvine velmi omezeně nebo vůbec. Navíc lze tímto otevřenosti mi poskytla, řekla bych nejvíce informací, a také materiálů, ze všech rodin, ve kterých jsem šetření prováděla. Jak jsem

Copyright © 2012-2025 Anglicke-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
anglické školky Praha 10Jarabáček
Soukromá mateřská školka rodinného typu, s kreativním smysluplným programem, s vlastní filozofií, podloženou letitými zkušenostmi pedagogů, kteří ve školce pracují. Velmi důležitou součástí naší každodenní výuky je rozvoj jazyka českého. Víme, že výuka cizích jazyků je zvláště v dnešní době nutností, ale také víme, že český jazyk a jeho rozvoj je v mnoha předškolních zařízení opomíjen. Kroužky máme v ceně školného. Všechny kroužky vedou odborníci, kteří jsou aprobovaní a mají s naukou letité zkušenosti. Do naší školky přijímáme děti od 2,5 let, celý rok včetně letních měsíců. Prostory a vybavení naší školky splňují VŠECHNY normy pro provoz předškolních zařízení!
JarabáčekKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Brigádníků 44/2
Praha 10 - Strašnice

Pondělí - Pátek 7:30 - 17:00

Jarabáček anglických školekProgram
7:30 – 9:00 – Příchod dětí do školky (vzájemné přivítání, volná hra, relaxace s hudbou či pohádkou)

9:00 – 10:30 - Ranní kruh (seznámení s programem, dopolední řízená činnost, svačina)

10:45 – 11:45 - Pobyt venku (procházky, skotačení, hry a poznávání přírody)

12:00 – 12:30 - Oběd

12:30 – 12:50 - Hygiena – čištění zoubků, příprava do pelíšku k odpočinku. V tuto dobu si vyzvedávají rodiče děti, které odcházejí po obědě domů.

13:00 – 14:45 - V říši snů, relaxace

15:00 – 15:20 – Svačina

15:30 – 16:30 – Pobyt venku, řízená činnost či volná hra (dle výběru dětí), shrnutí dne

15:30 – 16:30 – Děti odcházejí domů
anglickými školkami StrašniceAktivity a kroužky
Tancujeme, zpíváme, skáčeme i tleskáme – hudební a pohybové činnosti pro nejmenší.

Hravá angličtina – zábavná hodina anglického jazyka.jarabacek15

Pískáme si pro radost – nauka hry na flétnu (děti se naučí hrát na tento hudební nástroj, flétna je též skvělou pomůckou k tomu, aby se naučily pracovat i se svým dechem).

Čarování s malováním – nauka výtvarné výchovy (děti se naučí různé výtvarné techniky, nauka o dílech – přizpůsobeno věku).

Logopedická cvičení

Další kroužky připravujeme.

Každý měsíc probíhají v naší školce i mimo ni různé akce dle aktuální nabídky – divadlo, muzeum, koncert apod.

Všechny kroužky vedou odborníci, kteří jsou aprobovaní a mají s naukou letité zkušenosti.
anglických školkách Praha 10Výuka
Víme, že každé dítě je jedinečné, proto také ke každému jedinci přistupujeme s ohledem na jeho možnosti, schopnosti a potřeby. U nás je vztah dítěte a učitele postaven na vzájemném respektu, což je jeden z důležitých stavebních kamenů pro vytvoření dobrých mezilidských vztahů nejen mezi dětmi, ale i mezi dětmi a dospělými.

Velmi důležitou součástí naší každodenní výuky je rozvoj jazyka českého. Víme, že výuka cizích jazyků je zvláště v dnešní době nutností, ale také víme, že český jazyk a jeho rozvoj je v mnoha předškolních zařízení opomíjen. Přitom rozvíjení českého jazyka je v naší zemi nedílnou a nejdůležitější součástí učení. Každý den se s dětmi věnujeme kvalitní literatuře, každý den čteme, protože víme, jak intenzivně četba knih rozvíjí u dětí fantazii, představivost, myšlení i slovní zásobu, zkrátka je to činnost velmi pozitivní, a pokud má dítě v předškolním věku kladný vztah ke knihám, je to pro něj výhra i pro jeho další životní etapy, vstup na základní školu a celkové budoucí samovzdělávání.

Dbáme na to, aby měl každý jedinec dostatek prostoru k vyjádření svých myšlenek. Pracujeme s prvky alternativních pedagogických směrů, jako jsou Montessori pedagogika, nebo další inspirací je též Jenský plán. Naše výuka probíhá v projektech. Tento způsob učení se nám během let práce s dětmi nejlépe osvědčil. Děti získávají své poznatky i zkušenosti přirozenou cestou a veškeré informace tak zůstavají v jejich paměti. Každopádně řídíme se především citem, zkušenostmi a potřebami dětí.

Pro nás je důležité vytvořit dětem prostředí, ve kterém se budou cítit dobře a bude pro nás odměnou, když budou spokojené a do školky se budou těšit.
anglické školkyStrava a pitný režim
Stravné

Cena oběda je 35 Kč, cena svačin ( 1 dopolední, 1 odpolední ) je 25 Kč. Každodenní strava je pestrá, výživná a chutná, připravena s ohledem na zdravý vývoj dětí.

Stravné není zahrnuto v ceně školného, hradí se zvlášť.

Pokud si rodiče přejí, mohou obědy či svačiny svým dětem připravovat doma. S příchodem dítěte dají rodiče oběd či svačiny učitelce a ta se o vše ostatní postará.
Jarabáček anglické školcePersonál
V naší školce pracují pedagogové, kteří mají letité zkušenosti v učitelském oboru. Jsme sehraný tým mladých, energických lidí, kteří jsou si oporou, vzájemnou motivací ke skvělým pracovním výkonům a můžou se na sebe spolehnout.

Pavlína Reifová – Zakladatelka a ředitelka školky
Maminka osmileté Valerie. Miluje hudbu mnoha žánrů, od klasiky po pop, hraje na kytaru a flétnu, sportuje, ráda peče, je kreativní, v četbě upřednostňuje odbornou pedagogickou literaturu, jako odpočinkovou literaturu volí román historický, romantický, nebo psychologický. Většinu času se věnuje práci a své rodině, především dceři. Ve školce se zaměřuje hlavně na JV, HV, PV a TV.Vystudovala Rodinnou školu, poté SSPgŠ, vychovatelství na UK, 5 let pracovala na ZŠ, 8 let pracovala v soukromé sféře – spolupráce s rodinami.

Kamila Zajíčková
Maminka dvouletého Kristiána a půlročního Káji. Miluje pohyb a hudbu, zajímá se o školskou legislavitu, v četbě upřenostňuje odbornou pedagogickou literaturu, k jejím zájmům patří hra na klavír, kytaru a flétnu, fotografování. Hlavním zájmem pro ni jsou její dva kluci. Ve školce ze zaměřuje hlavně na HV, TV a JV. Vystudovala SPgŠ, spec.ped.předšk.věku na UP v Olomouci, 5 let byla zaměstnána na ZŠ,poté 7 let v MŠ.

Milena Filipová
Maminka dvouleté Milenky a roční Evičky. Milovnice výtvarného umění, sportuje, upřednostňuje míčové sporty a turistiku, v četbě dává přednost románům hlavně od českých autorů. Jejím hlavním zájmem jsou její holčiny. Ve školce vede hodiny VV. Vystudovala SUŠ Václava Hollara, vychovatelství na UK v Praze, 12 let byla zaměstnána na ZŠ.