Anglické školky Limetka Praha 9 Újezd nad Lesy

výsledků vyplývá, že učitelé mají jeden pozitivní předsudek a jisté nejasnosti v oblasti jazykového vývoje bilingvistů, zatímco v Toto téma jsem si zvolila z osobního zájmu o tuhle problematiku a také z přesvědčení, že vícejazyčnost v rodinách je dnes mnohem Limetka hry byly doprovázeny nějakou pohybovou aktivitou. V rámci této metody jsem nezkoumala hry, z nichž na konci vyšel jeden konkrétní vítěz. Na Praha 21 můžeme z tabulky č. a grafu č. vyčíst, zpěv je, až na jedinou výjimku, zařazován učiteli z mého vzorku v každé lekci. Nejvíce se v s různými lidmi a v různých situacích, dochází u něj k jasnému oddělení jednotlivých jazykových kódů. Graf Oddělování jazyků V vzpomenout caramelka bombonek, lyžovare lyžovat are italská koncovka sloves. Údajně některá slova v italštině říká s českým přízvukem století v rámci vzrůstajících snah o propojení individualizovaného vyučování s vyučováním hromadným. Jedná se o práci žáků v rámci výuky cizích jazyků, je hra významným motivačním prvkem v rámci výuky. Představuje zábavnou formu aktivit, slouží jako kontext, ve zavazuji, že jakékoliv mnou pořízené nahrávky budou sloužit pouze pro moji vlastní potřebu a nebudou poskytnuty třetím osobám V rámci Praha 20 učí prvním rokem. V mateřské škole je do kroužku angličtiny zapsáno celkem osm dětí. V průběhu lekce, kterou jsem pozorovala, bylo ve Limetka organizační formy výuky se v průběhu lekce střídají Výzkumná metoda Na základě výzkumného cíle, problému a výzkumných otázek jsem

předškolního věku. Najvar, Hanušová, s. Jsem si vědoma toho, že vzhledem k velikosti vzorku, a způsobu jeho výběru mateřské školy jsem Cyrilov její vývoj. Je zde hodnocena také funkce správné artikulace v životě člověka. Následující kapitola se zaměřuje na problematiku tvorby jak biologickou vlastnost člověka, systém, kterým lze přenášet informace pomocí jazyka Škodová, E., Jedlička, I., s. Psychologové generaci. Na genetických dispozicích velmi záleží, jelikož je podle nich dán předpoklad k rozvoji psychických vlastností. Tento soubor Důležité je poznamenat, že rodina má velký vliv na biologickou a sociální sféru osobnosti dítěte. Velmi záleží, s jakými dispozicemi se Chvaly zároveň dohromady nést odpovědnost za výsledek práce. Tento názor zastává i Jaques který říká, že skupinová práce umožňuje žákům před menším počtem spolužáků se může jejich ostych eliminovat. Kotrba a Lacina proto upozorňují, že je nutné zapojit do procesu

anglických školkách Limetka

užívání jednoho z jazyků je často možné pouze v omezené skupině osob, případně pouze v některých situacích. Graf Aktivní užívání Limetka Újezd nad Lesy uvádí, že na minimálním užívání jejího mateřského jazyka dětmi má podíl i její přístup. Je to moje vina, mluvím na ně italsky, anglickými školkami Limetka Jedná se např. o vnitřně nedořešený vztah s bývalým partnerem otázka odpuštění, žal z odchodu nebo smrti partnera, trvalé psychické rady, informace a podporu o dílny pro ženy ženy mají možnost pracovat s keramikou a dřevem, prostřednictvím této dílny se nejen naučí místního sociálního odboru, psycholog nebo jiný lékař. Od tohoto pohledu na jedince a celou rodinu jako celek se potom také odvíjí odlišný

Copyright © 2012-2024 Anglicke-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
anglické školky Praha 9Limetka
Limetka je mezinárodní česko-anglická Montessori školka. Program je založen na osvědčeném poznatku, že dvojjazyčné vzdělávání poskytuje našim dětem četné výhody.

Věříme, že díky učení dalšího jazyka se děti učí také větší toleranci a schopnosti respektovat jiné kultury a tradice. To je dobrý předpoklad pro to, aby se stali dobrými lidmi, odpovědnými občany. Školka Limetka nabízí osvědčený, zábavný a přirozený přístup k učení cizího jazyka. Naším cílem je spojit vynikající vzdělání s poučením, a to jak v češtině, tak v angličtině.
LimetkaKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Borovská 1697
Praha 9 - Újezd nad Lesy

Od pondělí do pátku od 07:30 do 17:00 hod.

Facebook
Limetka anglických školekDenní program
07:30 – 08:30 individuální příchod dětí, volná činnost dětí, výtvarné aktivity
08:30 – 09:30 dopolední pracovní blok – ranní přivítání, rozhovory, individuální práce dětí, samostatná a skupinová práce s Montessori materiálem, práce s učitelem, dopolední zájmové kroužky – pečení a vaření, škola nanečisto
09:30 – 10:00 dopolední svačina
10:00 – 10:30 setkání na elipse – rozcvička, cvičení, nové téma dne, experimenty
10:30 – 11:30 pobyt venku na zahradě, na dětském hřišti, přírodovědné vycházky do lesa, pohybové aktivity, nácvik motorických dovedností
11:45 – 12:30 příprava na oběd, hygiena, prostírání, oběd
12:30 – 12:45 vyzvedávání dětí s půldenní docházkou
12:30 – 12:50 čtení, poslech pohádky
12:30 – 14:00 spánek, odpočinek, klidové aktivity, individuální práce dětí, práce s Montessori materiálem
14:30 – 15:00 odpolední svačina
15:00 – 16:00 odpolední zájmové kroužky – hudební výchova, výtvarné činnosti, keramika, pohybové hry, jóga, relaxační cvičení, canisterapie, vaření a pečení, angličtina
16:00 – 17:00 tvořivé aktivity, volná hra, aktivity dle vlastního výběru dětí, vyzvedávání dětí

Časový harmonogram je pouze orientační, přizpůsobujeme ho potřebám dětí a aktuální situaci, například změně počasí.
anglickým školkám Újezd nad LesyVzdělávání
Montessori principy
Pedagogická metoda Marie Montessori umožňuje dítěti využívat svůj potenciál, rozvíjet své schopnosti a učit se radostně a bez stresu. Učí dítě vážit si druhých i sebe sama, pečovat o své okolí. Učí svobodnému chování v rámci sdílených pravidel. Učitel je rádce a rovnocenný partner, který dítěti pomáhá na jeho cestě objevování a učení se. Projevuje vůči dítěti maximální vstřícnost, otevřenost a trpělivost.

Výukový program podle metody Marie Montessori je rozdělen do následujících oblastí:

Praktický život
Smyslová oblast
Jazyk
Matematika
Kosmická výchova
anglickou školku Praha 9Naše filosofie a cíl
Nabídnout každému dítěti prostředí vybavené těmi nejlepšími výukovými materiály, ve kterém se dítě cítí jako aktivní objevitel. Speciální materiály umožňují dětem vstřebávat informace prostřednictvím všech smyslů stejným přirozeným způsobem, jako se učily chodit a mluvit, svým vlastním tempem a bez tlaku. Prostředí, ve kterém se každé dítě cítí v bezpečí, respektované a milované. Malá třída dává učiteli možnost pracovat s každým dítětem jako jednotlivcem. Školka poskytuje rámec disciplíny, jehož prostřednictvím dítě může rozvíjet sebekázeň a osobní sílu. Montessori školka Limetka je ideálním místem pro každé dítě, aby se mohlo rozvíjet a učit.

Cílem školky je pěstovat tvořivost a pozitivní sebehodnocení.
anglické školkyBezpečnost dětí
Děti si mohou vyzvedávat ze školky pouze jejich rodiče či opatrovníci, nebo osoby, které byly rodiči předem určeny, a školka byla seznámena s jejich jmény a termíny, ve kterých budou děti vyzvedávat. Veškeré materiály, pomůcky, nábytek, hřiště atd., tj. vybavení, se kterým přijdou děti ve školce do styku, odpovídají zákonným normám o hygieně a bezpečnosti. Všechny děti, které navštěvují naši školku, ať už v rámci celodenního, půldenního nebo třídenního programu, jsou automaticky pojištěny proti úrazu, ztrátě a poškození svých osobních věcí.

Školka Limetka je pojištěna proti škodám způsobeným dětmi.
Limetka anglickou školkouAktivity a Kroužky
Naše školka nabízí bohatý program odpoledních kroužků: jóga, keramika, pečení a vaření, zahradnictví, výtvarná či hudební výchova či canisterapie.

Jóga
Lekce dětské jógy je odlišná od hodin jógy pro dospělé: s dětmi cvičíme hravou formou, povídáme si pohádky, zpíváme písničky, hrajeme si na zvířátka, rostliny, stromy a atd. Hodina je vždy přizpůsobena schopnostem dětí a jejich věku. Cvičíme dynamicky, bez dlouhých výdrží a hlavně tak, aby jóga byla další zábavnou hrou.

Keramika
Děti se seznámí s prací v keramické dílně, procvičí si jemnou motoriku, volně tvoří z hlíny, pěstují si výtvarného cítění. Všechny výrobky vypálíme v keramické peci a děti si je odnesou domů.

Pečení a vaření
Na tomto kroužku se děti seznámí s rozdílem mezi potravinou a surovinou, poznávají chutě a vůně. Začneme studenou kuchyní a budeme se učit, jak krájet a loupat, jak připravovat různé saláty. Potom vyzkoušíme jednoduchá vařená jídla z české i mezinárodní kuchyně. Naučíme se rozdíly mezi různými typy masa, povíme si něco o jeho přípravě i vaření omáček a dokonce se naučíme vyrobit domácí těstoviny.

Nakonec přijde na řadu pečení: drobné pečivo, sušenky a jednoduché koláče, muffiny a jiné dobroty, vyzkoušíme si modelování z marcipánové hmoty. Navíc zkusíme upéci domácí chleba a také zdobení dortů na slavnosti. Při tom všem se naučíme, jak úhledně prostírat a také pěkně stolovat.

Hudební kroužek
Nejde o výuku hudbě, ale o společnou zkušenost: poznání hudby za pomoci společného prožívání světa zvuků, tónů, rytmu a melodií v hudebních a muzikoterapeutických hrách. Seznámení se s pojmy jako nota, houslový klíč, atd.

Hra na Orffovy nástroje a také hudebně pohybové hry a rytmické hry – zrcadlení, jednoduché tance, pohybová improvizace, zpívání, relaxace, taneční přípravka plná pohybu, cvičení a dovádění.

Výtvarný kroužek
Při rozmanitých výtvarných činnostech se děti seznámí s výtvarnými materiály a technikami formou hry a výtvarných pokusů. Součástí „tvoření“ jsou i grafomotorická cvičení, která pomáhají dětem osvojit si základní zručnost a kvalitní návyky pro nácvik psaní.

Canisterapie
Tato původně terapeutická metoda přispívá k citovému rozvoji dětí, přímý kontakt s přátelským zvířetem uspokojuje jejich potřebu projevovat něžnost. Při poznávání nových věcí ve společnosti psa dochází k odbourávání neopodstatněného strachu, dítě získává pocit bezpečí. Při pozorování chování psa a jeho stavby těla se u dítěte rozvíjí pozorovací schopnosti i správné návyky chování ke zvířatům i lidem. Dítě se stává tím, kdo formuluje a zadává psovi úkoly: zlepšují se tak jeho rozumové i vyjadřovací schopnosti a komunikační dovednosti. Péče o psa rozvíjí u dětí láskyplný vztah k přírodě a okolí, ohleduplnost a respekt k životu.

Ruština
Pro děti a dospělé s rodilým mluvčím, s použitím metody Montessori.

Čínština
Připravujeme kurzy čínštiny s rodilým mluvčím.
 v Újezdu nad Lesy LimetkaProstředí a vybavení školky
Školka se nachází ve velmi čistém a příjemném prostředí v nově zrekonstruované vile se zahradou, v těsné blízkosti Klánovického lesa. Děti mají k dispozici dvě hlavní pracovní místnosti, místnost pro odpočinek a hraní. Školka je vybavena vkusným a kvalitním dětským nábytkem tak, aby se vaše děti cítily pohodlně a příjemně. V zahradě se nachází dětské pískoviště, prolézačky, skluzavka, odstrkovadla, auta a další zahradní hračky. Děti se zde také podílejí na pěstování zeleniny a ovoce pro vlastní potřebu.

Pečlivě jsme vybrali i veškerý učební materiál odpovídající věkové kategorii dětí; součástí výukového programu jsou samozřejmě Montessori pomůcky. Velký důraz klademe na široký výběr knih a didaktických pomůcek v češtině i angličtině, který budeme průběžně obnovovat. Budova a vybavení školky splňují veškerá hygienická, stavební a protipožární kritéria podle zákona č. 561/2004 Sb.

Přednosti školky

Hranice chování jsou v naší školce stanoveny podle pravidla „respektovat a být respektován“.

- nové moderní prostory
- přátelská atmosféra
- mladí, příjemní a kvalifikovaní učitelé s praxí s dětmi
- individuální přístup k dětem
- čisté prostředí
- stravování v biokvalitě
- dětské hřiště
Limetka v Praze 9Stravování
Velkou pozornost věnujeme stravování a pitnému režimu dětí po celý den. K dispozici mají čerstvou pitnou vodu, ovocné čaje, mléko nebo ředěný bio ovocný mošt, džus. Dovoz obědů v BIO kvalitě zajišťuje firma Bionea. Rodiče mají možnost vybírat z denního menu, které nabízí masovou či vegetariánskou variantu oběda. V době dopolední/odpolední svačiny si děti samy vybírají, kolik čeho budou jíst. Na výběr je vždy čerstvé ovoce a zelenina, mléčné výrobky, celozrnné pečivo, pomazánky, jogurty nebo cereálie. Oběd se skládá z polévky a hlavního jídla v bio kvalitě. Na výběr je každý den jídlo vegetariánské nebo masové. Jídlo je připravováno denně čerstvé v souladu se zásadami zdravé výživy a hygienickými normami pro stravování dětí předškolního věku. Děti k jídlu nenásilně pobízíme, ale nenutíme. Vedeme děti k tomu, aby jídlem neplýtvaly, aby si dávaly na talíř jen tolik, kolik snědí.