naštvaného obličeje bylo zřejmé nadšení z této činnosti. Nakonec jsme píseň zpívali ještě dvakrát a pokaždé byla jejich interpretace lepší a lepší. Pouze kluci Daneček a Martínek ke konci některé grimasy tak přeháněli a byli hluční, že jsem je musela uklidňovat. Při Podbaba opakování tipů oblečení mě překvapilo, že si skoro nikdo z minulé hodiny žádné oblečení nepamatoval. Avšak šestiletý Štěpánek znal téměř všechny, po hodině mi sdělil, že si je doma opakoval s rodiči. Více než kartičky poté děti bavilo popisovat, co mají na sobě Budovec jejich kamarádi. Mateřská škola Veslařská Tato mateřská škola je jedinou internátní školkou v Jihomoravském kraji. Stejně jako ve školce Slunná zde funguje pouze jedna třída, ve které se mísí jak tříleté tak děti předškolního věku. Vyučuji tu velice ráda, je zde příjemný kolektiv vychovatelek, které mi vždy vyjdou vstříc. Hodiny angličtiny tu probíhají také pouze jednou týdně, ale čtyři z deseti dětí, co tu jsou, už mají angličtinu druhým rokem. Ve srovnání s předchozí školkou si tedy dovolím říci, že jejich znalost tohoto anglické školky Bohnice jazyka je o něco větší. Stejně jako u dalších dvou školek mé hodiny navštěvují děti od tří do šesti let. Na začátku, stejně jako v předchozích dvou školkách zkontroluji docházku. Děti sedí u jednoho stolečku a když přečtu jejich jméno, tak se ohlásí Here. Hned poté si společně zopakujeme básničku, kterou jsme se minule naučili One little catepillar, při které za pomocí rukou předvádíme děj této anglické školky Bohnice
básně. Následuje tolik oblíbené anglické počítání od jedné do dvaceti a nazpět. Poté dětem ukážu již známou papírovou loutku a jejich úkolem bude pokládat jí různé otázky, které každou hodinu pravidelně opakujeme. Poté ukazuji dětem známé obrázky s oblečením a částmi lidského těla a oni hádají jejich anglické názvy. Jakmile si všechny zopakujeme, položím na zem provázek, napravo od něj rozmístím obrázky oblečení a na druhou stranu kartičky s částmi těla. Děti rozdělím do dvou skupin. Jedna vždy sedí a pozoruje druhou, Baba která provádí úkol. Já postupně říkám anglická slovíčka, která představují obrázky na zemi. Úkolem dětí je stoupnout si na tu