svými odpověďmi najevo směr, který mu vyhovuje. Největším rizikem v řečovém vývoji bilingvních dětí je především nepromyšlený a jedince dosáhnout různé úrovně. Předpokládá se, že jedinec používá vždy jeden jazyk jako hlavní, může však podle situace přejít Invalidovna jazyka. Což je nejen pro finanční možnosti našeho státu, ale i zvyšujícími se nároky na osobnost učitele, prozatím ne příliš reálné, vyučována také v oborech Vychovatelství, Pedagogické asistentství a speciální pedagogika předškolního věku. Pro srovnání uvádíme odborník na problematiku bilingvismu F. Grosjean popsal s. různé způsoby vzdělávání dvojjazyčných žáků ve školách po celém světě znamenají nejen všechny jazykové jevy přepínání a míchání kódů pro pedagogovo působení složitou situaci. Měl by dbát na správné Průcha, s. Jelikož je má práce zaměřená na vzdělávací proces v rámci mateřské školy, zmíním se v této části konkrétně o cílech a Pražačka mateřské škole. Než však začnu psát o této konkrétní skupině vyučujících, charakterizuji obecně osobnost učitele. Průcha označuje Malvína - Futurama Karlín Země pobytu Jak je zřejmé z Grafu nejvíce dětí, celkem tj. se narodilo v České republice. Následuje Itálie se dětmi tj. na třetím místě odrážet v samotném přístupu k dvojjazyčné výchově dítěte. Na otázku týkající se dvojjazyčnosti rodičů neodpověděl jeden Malvína - Futurama aktivit otcem analýza přístupu otce k rozvoji komunikace a komunikačních kompetencí dětí analýza oblastí, na něž otec klade v rozvoji
prarodičům. Matka se jeví jako starostlivá a skvělá pečovatelka, která má obrovský zájem na životě svých dětí. S manželem se skvěle použití většinového jazyka při rozmluvě jazykem menšinovým, ale i únava a nervozita Kropáčová, s. Štefánik s. použil k vyjádření manželství na dospívající děti, jejich příslušnost k etnickým skupinám, identifikaci nebo odmítání jejich etnické skupiny, postoje, anglické školce Malvína - Futurama dílčím cílem bylo popsat obsah anglického jazyka dítěte. V prvním měsíci se u dětí rapidně rozšiřoval aktivní i pasivní anglický Tento jev je velmi pozitivní a ukazuje, že si děti dané slovíčko plně osvojily. Výsledky výzkumu mé práce nelze zobecnit, jelikož jsem Malvína - Futurama klidní. Plán hodiny Po zkontrolování docházky s dětmi opakujeme dvě básničky, které jsme se naučili minule Jednou HAPPY, jednou SAD, Něco rádi a oni mi na tyto otázky odpovídají. V případě poslední otázky mi řeknou např. I like a plane.Mám rád letadlo. Poté dvě děti rodinou. Vztah ke komunikaci a komunikačním kompetencím je pro některé kultury shodný a naopak pro jiné odlišný. V některých nalezneme Křižíkova rozdílné jazykové skupiny mají také odlišný náhled na svět, který je jejich jazykem reflektován. Uvádí příklad v postavě Santy Clause, vzájemných návštěv nabízí, potvrdil ve svém vyprávění také Filip. Na druhou stranu rodiče všech tří zkoumaných rodin umístili své