postavit odlišný názor lingvistky Helen Doron. Ta uvádí, že nejlepší věk pro výuky anglického jazyka je věk od měsíců, kdy lektoři používají tzv. znakový jazyk podrobněji v kapitole Metody, výukový materiál. Doron tvrdí na základě svého výzkumu, že mozek dospělých lidí funguje jinak než mozek u dětí. Když se děti učí anglický jazyk v raném věku, v mozku se stimuluje stejná část, jako když se učí jazyk mateřský. Doron také zmiňuje, že zhruba po sedmém roku života se již anglický jazyk ukládá do jiné části mozku. Proto je nejlepší začít s výukou co nejdříve. Nejdůležitější části ve výuce Na základě zkušeností kvalifikovaných pedagogů by se děti Klukovice předškolního věku měly věnovat zejména poslechu listening a mluvení speaking. Poslech Listening Je zcela evidentní, že poslech je dovednost, kterou si děti osvojují nejdříve, zvláště když se ještě zatím nenaučily číst. Když se děti učí jakýkoliv cizí jazyk, tak se k nim anglické školky Slivenec dostává pomocí sluchu a to, co slyší, je hlavním zdrojem jazyka. Samozřejmě jim je poskytnuto rovněž obličejové vyjádření. To, co slyší, si děti mohou uvědomit nejen díky mimice mluvčího, ale i díky jeho pohybům a poskytnutým obrázkům. Také je důležité mít na anglické školce Slivencem paměti, že co se řekne nebo vysloví, hned zmizí. Na rozdíl od čtení, kde se můžeme k jednotlivým větám, odstavcům, pasážím vrátit, Ohrada když jim nerozumíme. Toto je zcela nemožné při poslechu, a proto je velmi důležité při mluvení na děti mluvit jasně, čistě, se správnou
výslovností a opakovat to, čemu nerozumějí. Například když jim vyprávíme jakýkoliv příběh, nesmíme ho vyprávět od začátku do konce Barrandov bez přestávek. Můžeme jednotlivé části převyprávět tolikrát, kolikrát uznáme za vhodné. Příběhy můžeme prokládat vlastními aktivitami. Například můžeme požádat děti, aby ukázaly hlavní postavy příběhu na obrázcích nebo aby zopakovaly jednotlivá klíčová Slivenci anglickým školkám slova nebo věty, jako například And what are they doing A co děláš They are picking berries. Sbírají bobule. Jelikož posluchač není schopen Lahovičky si znovu poslechnout, co bylo řečeno na rozdíl od čtení, je důležité, aby si sám zvolil, jak rychle bude pracovat. Z tohoto důvodu se při anglickou školkou Slivence poslechu musíme všichni velmi koncentrovat. Mladí posluchači mají velmi krátký časový interval pozornosti, což je něco, co se s věkem jesličky Prahou 5 Slivencem