příliš velké chyby. Je navíc pravděpodobné, že se další jazyk naučí podstatně rychleji, než by to zvládlo dítě, které mluví od Třebonicích anglických školek narození jen jedním jazykem. Pokud se tomu děti věnují pravidelně a systematicky, mohou se učit libovolný počet jazyků. Jazyk bývá v tuto dobu spojen s dospělým, se kterým dítě komunikuje. Proto se mimochodem říká mateřský jazyk. Ve většině případů mluví s dítětem jako Luka první matka. Psychický vývoj Samostatnost Kern zmiňuje, že v psychickém vývoji se klade důraz na samostatnost. Dítě zhruba od dvou let začíná zkoumat své okolí. A právě při tomto zkoumání by dítě nemělo být záporně hodnoceno blízkými osobami, protože díky tomuto zkoumání získává základní důležité zkušenosti a to zejména důvěru ve své vlastní schopnosti proces osamotňování. Kern dále uvádí, že vztah dítěte ke svému prostředí je charakterizován až do školního věku třemi vlastnostmi a to postojem, který se vztahuje k Blatiny vlastnímu já egocentrismus, na jehož základě dítě prožívá prostředí jako jím ovládané např. Když zavřu oči, jsem neviditelný Druhá vlastnost podle autora je antropomorfní myšlení. To znamená, že dítě přizpůsobuje své hodnocení vnějšího světa hodnocení lidského chování např. Ten zlý stůl, který mě praštil do hlavy Třetí vlastnost je takzvané magické myšlení, na jehož základě dítě připisuje to, co si neumí vysvětlit, působení vyšší moci např. když zahřmí, tak to se pánbůh zlobí. Znakem hry je její bezúčelnost, anglických školkách Třebonice
aktivační okruh střídání napětí a uvolnění stejně jako přetváření reality ve zdánlivou skutečnost. Hra významně rozšiřuje dětské zkušenosti, umožňuje dítěti vyzkoušet si závažné situace v chráněných podmínkách a kromě toho podporuje fantazii. Kern dělí kadeřnictvím v Praze 5 Třebonicích