a provádět aktivity tohoto typu například venku na vycházce nebo na zahradě. Každý z těchto otců stimuluje řeč dítěte přímým Radlické angličtina ve školce působením svého jazyka. Většinou nejen formou dialogu, ale také čtením knih nebo popisováním nejen věcí, které dítě vidí, ale také věcí nebo situací, ve kterých se s dětmi nacházejí. Ve čtyřech případech se otcové před dětmi nevyjadřují jinak, než ve své Radlická mateřské řeči. V pátém případě otec rodiny někdy od svého jazyka upouští a přebírá mateřský jazyk manželky, což způsobuje úbytek zájmu dětí na komunikaci v jeho mateřském jazyce. V posledním, šestém případě otec komunikuje s dětmi nejen svým mateřským jazykem, ale anglické školky Radlická využívá také další jazyk, kterým je angličtina, kterým se jeho děti učí komunikovat v mateřské škole. Děti ze všech šesti rodin jsou také v kontaktu s širší rodinou, která je takto v mateřském jazyce jejich rodičů přímo stimuluje. U již zmíněné četby je ve většině Smíchovské nádraží případů stimulován i zrak dětí, neboť vzhledem k věku potomků tito otcové čtou obrázkové knihy, které těmto dětem přinášejí nejen prožitek z jazyka, ale obohacují je také po vizuální stránce. Fakticky vzato, většina dětských her a aktivit je ze své podstaty komplexně provázána a stimuluje zároveň více oblastí osobnosti, což bylo mnohdy překvapením pro otce. V otázkách jemné motoriky, grafomotoriky a oromotoriky byly odpovědi nejednotné. V oblasti jemné motoriky dochází k rozvoji dětí ve všech případech hlavně stavěním hradů z kostek
nebo lega či podobných stavebnic a je to velkou zálibou otců. Oblast grafomotoriky je specifická, proto při oddělení této části od jemné Zlíchov motoriky jasně vyplývá, že cílené rozvíjení této oblasti probíhá ve čtyřech z šesti vybraných rodin. Ve dvou zbývajících rodinách anglickou školku Radlické otcové nechávají tuhle část na matkách s dojmem, že to je právě ta oblast, kterou jako otcové dělat nemusí. Oromotorika byla cíleně rozvíjena jen v jedné rodině, navíc ze strany matky, která je o této problematice více informovaná. Na otázku o dechových cvičeních ve radlickou pražskou jazykové škole